Bul Evrope,napravljen da smanji gužvu,to je zaobilaznica koja ima 3 trake u jednom smeru u vecem svom delu... Nikako semafori!
Kod zonedove zgrade treba pešački nadvožnjak. Pa ceo svet pravi kruzne tokove i izbacuje semafore a ovi samo štancuju i gradonačelnik ih otvara kao fabrike.
Da li su u gradskoj upravi culi za pesacki most ili kruzne raskrsnice? Semafori su u evropi izbaceni u vecini slucajeva. Pre svega nam trebaju mostovi na relaciji NS-Futog, ograda sa strane i brzina 80-100km/h.
sad zbog toga sto vozaci ne postuju zebru a pesaci na istu stupaju kao muve bez glave, dolazimo u situaciju da na svakih 50m imamo, ili cemo imati semafor???
Od brace ribnikar do nikole tesle nema 200m, da li ste vi normalni? da ne pominjem da od bulevara iz jevrejske preko brace ribnikara, sve do veternika, nijedan semafor nije uskladjen???
Stavite i 100 semafora samo, zaboga, sredite da zeleni talas funkcionise...
nije grad zagađen od semafora, nemaju semafori auspuh, već od automobila za koje svaka budala misli da ima obavezu da ih ima, da ih voza i da se sve prilagodi tome. grad to sve to ne može da primi. semafor postoji zato što nešto mora da obaveže vozača u kolima da se zaustavi i propusti pešake, druga vozila itd. jer neki bez semafora kao da nemaju mozga u glavi, ne znaju za pravilo desne strane, ništa, ne propuštaju na pešačkom i sl.
Da se vozači ponašaju kulturnije, semafor ne bi bio potreban. Pošto je veći deo vozača nekulturan i ne poštuje propise (čast izuzecima), ovo je iznuđeno rešenje na obostranu štetu vozača i pešaka.
Nemojte zaboraviti da je potrebno proći lekarski pregled, položiti testove i vožnju da bi neko postao vozač. S druge strane, da bi neko bio pešak, nije potrebno apsolutno ništa – pešak može biti maloletan, star i nemoćan, može imati smanjenu uračunljivost, slab vid itd. Zato vozači imaju ključnu ulogu u očuvanju bezbednosti saobraćaja.
Znate li vi za bolje resenje od semafora. Grad je sve vise zagadjen od izduvnih gasova od pesackih prelaza jedan do drugog i semafora kojoih u NS ima vise nego u Londonu. Ako nemamo strucnjake za saobracaj, platimo stranca da resi saobracaj, bit ce jeftinije nego semafori i odrzavanje istih.
UGZI je u obavezi da na svaki pešački prelaz koji obuhvata više od jedne saobraćajne trake postavi semafor, jer to propisuje aktuelni pravilnik o saobraćajnoj signalizaciji
O cemu vi raspravljate, da li je Grbavica ili nije! Ko nije video nekoliko puta bas na tom pesackom kako ljudi lete i bivaju bukvalno izuveni iz cipela, taj bas ne prelazi cesto taj put. Prosle nedelje, mislim da je cetvrtak bio, devojku je beli golf 2 pokupio bas na tom pesackom i o toj nesreci nigde ni reci ni slova! Obaska sto taj pesacki prelaze pacijenti iz Jodne banje, koji su bolesni i sporiji. I obaska sto sam ga bas danas prelazila, auto mi stane da me propusti, a bordo yugo umalo da me spici! Ja odusevljeno cekam semafor, a soferi vajni... bas mi zao sto cete biti na tren usporeni.
velikim poznavaocima grada pojasnjenje, parna strana futoske detelinara, neparna grbavica, nisu pogresili vec lupate gluposti, a semafor je potreban dok se divljina neprimiri, mnogo ih je kosti ostavilo na uglu futoske i tesline, niste iz kraja pa neznate al to neznaci da treba da lupetate
Od kada se stvari rade po zahtevu onih koji nisu u struci? To što je nekom mrsko čekati par sekundi da pređe ulicu ili je nesposoban proceniti daljinu auta na putu sa pravom prvenstva, nije problem svih nas.
Kad god sam prošao tim ulicama i na pomenutim raskrsnicama, niti ima mnogo pešaka niti vozila da se uključe. Naročito na raskrisnici Bate Brkića sa Vojvode Stepe.
Druga stvar je Nikole Tesle i Futoška, tu ima vozila, ali na izlazu iz Nikole Tesle jako malo.
Pešaka ima, ali sam prelazio u nekoliko puta i nikada nisam čekao duže od 10ak sekundi.
Sad kad postave semafore biće milina, naročito ako ih ne sinhronizuju kao što ih većina nije sinhornizovana, biće milina voziti.
Izgleda da je neko iz UGZI u talu s nekom firmom koja prodaje semafore, pa se pravi posao tamo i gde nema potrebe.
Trebaju semafori zbog bahatih vozaca na mnogim raskrsnicama ali na raskrnici ulica Janka Veselinovica i Ilije Bircanina,na kojoj se nalazi i skola i vrtic i na kojoj se skoro svaki dan desi po nekoliko cukanja automobila, mnogo je potrebnija nego na raskrsnici Futoske i Nikole. Tesle.
Biciklisti su skrti likovi koji nece da daju pare za benzin jer kontaju da svuda mogu da se nabiju biciklom. Voze po putevimai smetaju svim vozacima a na trotoaru plase pesake, preko trave nikakav problem, parkiraju gde oce, najmanje cete ih videti na biciklistickim stazama. O zaletanju u raskrsnicu pravo pred vozace koji ih normalno ne vide sa strane jer voze 5 metara u sekundi da ne pricam. Kacigu niko ne nosi kao ni zadnje osvetljenje. Sve u svemu najgori su od svih ucesnika saobracaja.
Semafori nisu loša stvar, ali oni koji imaju dugme za pešake, pa tako ako neko od pešaka čeka da pređe ulicu, on stisne dugme i upali mu se zeleno svetlo. Ovo postoji u svim razvijenim zemljama vec decenijama. Bez tog dugmeta, ovakvi semfori su katastrofa za saobraćaj u gradu. Gradonačelniče, čitaš li?
Stavite ih na svaku raskrsnicu jer je to jedini način da se bahati vozači donekle dovedu u red.
I ja sam vozač. Ne smeta mi. Samo da se setite da postoji izraz - sinhronizacija.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dve novosadske raskrsnice dobijaju semafore
Autor: 021.rs/Foto: Pixabay
Novi Sad
•20.03.2017.
•12:28 > 16:04
Komentari 32
Mikan
Kod zonedove zgrade treba pešački nadvožnjak. Pa ceo svet pravi kruzne tokove i izbacuje semafore a ovi samo štancuju i gradonačelnik ih otvara kao fabrike.
Dragan
MarkoNS
mrk
Od brace ribnikar do nikole tesle nema 200m, da li ste vi normalni? da ne pominjem da od bulevara iz jevrejske preko brace ribnikara, sve do veternika, nijedan semafor nije uskladjen???
Stavite i 100 semafora samo, zaboga, sredite da zeleni talas funkcionise...
semafor
Jole
Nikola
Nemojte zaboraviti da je potrebno proći lekarski pregled, položiti testove i vožnju da bi neko postao vozač. S druge strane, da bi neko bio pešak, nije potrebno apsolutno ništa – pešak može biti maloletan, star i nemoćan, može imati smanjenu uračunljivost, slab vid itd. Zato vozači imaju ključnu ulogu u očuvanju bezbednosti saobraćaja.
100%Taksista
NN
hmm
JAKs
gospodza
gospodza
Zivan
gari
Musa kesedzija
biciklista
na tom mestu su ivičnjaci katastrofa, niko neće da stane i vozači se ponašaju kao da je u pitanju pista, a ne gradska ulica.
casovnicar
lolo
sosa
ZarJeBitno
Drum
Od kada se stvari rade po zahtevu onih koji nisu u struci? To što je nekom mrsko čekati par sekundi da pređe ulicu ili je nesposoban proceniti daljinu auta na putu sa pravom prvenstva, nije problem svih nas.
Kad god sam prošao tim ulicama i na pomenutim raskrsnicama, niti ima mnogo pešaka niti vozila da se uključe. Naročito na raskrisnici Bate Brkića sa Vojvode Stepe.
Druga stvar je Nikole Tesle i Futoška, tu ima vozila, ali na izlazu iz Nikole Tesle jako malo.
Pešaka ima, ali sam prelazio u nekoliko puta i nikada nisam čekao duže od 10ak sekundi.
Sad kad postave semafore biće milina, naročito ako ih ne sinhronizuju kao što ih većina nije sinhornizovana, biće milina voziti.
Izgleda da je neko iz UGZI u talu s nekom firmom koja prodaje semafore, pa se pravi posao tamo i gde nema potrebe.
nasloiccjef
Ljuba
миле
Sekretar Dejan
Zabraniti bicikli
Vladan
Ljiljana
ivan s
...
Stavite ih na svaku raskrsnicu jer je to jedini način da se bahati vozači donekle dovedu u red.
I ja sam vozač. Ne smeta mi. Samo da se setite da postoji izraz - sinhronizacija.
:/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H